خرید بلیط هواپیما آسمان

بلیط هواپیما ارزان با دسترسی به تمامی بلیط های موجود در شبکه هوایی

خرید بلیط هواپیما آسمان

بلیط هواپیما ارزان با دسترسی به تمامی بلیط های موجود در شبکه هوایی

بلیط هواپیما چارتر

بلیط چارتر دل سفر بهترین انتخابی است که شما دارید. هنگامی که می خواهید بلیط هواپیما چارتر بخرید در واقع قرار است هزینه پایین تری را نسبت به زمان های دیگر بپردازید.

بلیط چارتر

این کار را می توان با خریدهای جزئی و عمده که در بازار می شود مقایسه کرد. بلیط چارتر: هنگامی که شما می خواهید به سفر بروید و هواپیما را برای سفر انتخاب کرده اید تهیه و رزرو بلیط مهمترین کاری است که باید انجام دهید.

چرا چارتر بخریم؟

بلیط چارتر یکی از بلیط های مور داستقبال توسط مسافران است که بلیط هواپیما چارتر را به نسبت انواع دیگر بلیط ها از برتری خاصی برخوردار می کند.

اما معنی بلیط چارتر چیست؟ و دقیقا شامل چه نوع خدمات و ویژگی هایی می شود. برای اینکه به این سوال جواب مناسبی پیدا کنید با دل سفر همراه باشید.  

چارتر چیست؟

چارتر charter را اگر در لغت نامه جستجو کنید متوجه خواهید شد که از نظر لغوی به معنی اجاره کردن و دربست است. در اصطلاح چارتر به موقعیتی گفته می شود که صندلی هلی یک یا چند هواپیما توسط شرکتی به صورت کامل یا جزیی اجاره می شود. چارتر فقط ویژه صندلی های هواپیما نیست بلکه صندلی های قطار و اتاق های هتل را نیز شامل می شود. ولی بحث ما بر روی اجاره یا چارتر بلیط هواپیما است.

هزینه کم تر! مگر شما چیز دیگری می خواهید؟

شما در یک خرید عمده هزینه کمتری را با تخفیف اساسی متحمل می شوید و مسلما سودی هم که به دست می آورید زیادتر است. در بلیط چارتر نیز قضیه از این قرار است که شرکت هایی برای سود بیشتر در فروش بلیط اقدام به اجاره بلیط های یک پرواز می کنند و صندلی های یک یا چند هواپیما را به اجاره خودشان در می آورند. در این روش هم فروشنده بلیط هواپیما و هم خریداری به نوعی سود می کنند.

بلیط هواپیما چارتر

اما این نوع فروش بلیط چه کاربردهایی در پروازهای هوایی دارد. برای اینکه کمی قضیه را بازتر کنیم باید بگوییم که آژانس های مسافرتی با شرکت های هواپیمایی وارد معامله می شوند و شرکت های هوایی قسمتی از بلیط های خودش را به این آژانس ها به صورت دربست اجاره می دهد.

بهترین زمان خرید بلیط چارتری؟

حالا در این میان دیگر شرکت هواپیمایی دربرابر فروش بلیط ها و صندلی های آن بخش از هواپیما هیچ مسئولیتی ندارد و شرکت چارتر کننده یا همان آژانس مسافرتی که اقدام به جارتر کرده عهده دار فروش این صندلی ها و بلیط ها می شود.

پس شرکت یا ایرلاینی که بلیط یا صندلی های یک یا چند هواپیما را به صورت دربست اجاره می دهند با نام چارتر دهنده و شرکت یا آژانسی که بلیط یا صندلی های هواپیما را اجاره می گیرد با نام چارتر کننده شناخته می شود.

خرید بلیط چارتر

تا به اینجا با معنی چارتر و بلیط چارتر آشنا شدید, اگر می خواهید برای مسافرت تان بلیط چارتر خریداری کنید باید به سراغ آژانس های مسافرتی یا همان چارتر کننده بلیط ها بروید و نمی توانید از خود ایرلاین یا همان چارتر دهنده بلیط بخرید.

نکته مهمی در این بین وجود دارد که باید به آن توجه کنید و آن اینکه قیمت بلیط چارتر را خود آژانس ها مشخص می کنند و ایرلاین یا چارتر دهنده نقشی در تعیین قیمت بلیط هواپیما را ندارد [لیست قیمت بلیط هواپیما]. چون که مسئول سود و زیان به فروش رفتن یا نرفتن بلیط ها برعهده آژانس مسافرتی چارترکننده است.

پس اگر چارترکننده بتواند همه صندلی ها و بلیط ها را تا زمان پرواز هواپیما به فروش برساند سود خواهد کرد و اگر غیر این باشد متوجه ضرر خواهد شد. اگر ضرر کند ایرلاین و یا شرکت چارتر دهنده هیچ تعهد و ضمانتی برای جبران خسارت آن نخواهد داشت. چارتر دهنده همه اجاره بهای خود را به صورت کامل از چارتر کننده می گیرد.

این موضوع باعث می شود تا قیمت بلیط چارتر متغیر باشد و شما شاهد نرخ ثابتی در این بلیط ها نباشید. چارتر کننده با توجه به شرایط خودش قیمت بلیط ها را تغییر می دهد تا بتواند صندلی های خالی اش را پر کند و بلیط های بیشتری به فروش برساند.

هر چه به زمان پرواز نزدیک تر می شویم این نوسان قیمتی بیشتر می شود. برخی مواقع قیمت ها زیادتر و در برخی مواقع ارزان تر می شوند. شرکت چارتر کننده باید همه بلیط هایش را بفروشد.

  • اگر تعداد مسافر زیادی این بلیط ها را در لحظات پایانی مانده به پرواز خواهان باشند کاری که این شرکت ها می کنند بالاتر بردن قیمت هاست تا هم بلیط هایش را به فروش برساند و هم سود بیشتری را به دست بیاورد.

اما اگر تعداد متقاضی خرید بلیط چارتر هواپیما کمتر باشد و زمانی باشد که مسافر کمی در مسیر پروازی چارتر شده وجود داشته باشد, شرکت چارتر کننده برای اینکه ضرری نکند نرخ ها را پایین می آورد تا بتواند صندلی های مانده اش را بفروشد و بلیطی روی دستش نماند. اگر بلیطی بماند ضررش متوجه چارتر کننده خواهد بود.

پس در این وضعیت شرکت چارتر کننده مجبور می شود بلیط ها را با قیمت ارزان تری به مسافران ارائه دهد. شما در زمان های کم مسافر مثل وسط های هفته و زمان هایی که مناسب خاص و تعطیلات به خصوصی نیست می توانید بلیط ارزان چارتر خریداری کنید.

در پروازهای پرمسافر و زمان هایی که متقاضی سفر زیاد است, مثل ایام نوروز و مناسبت های خاص بلیط گران تر است. در پروازهای مقصدهای داخلی نیز مثل مسیرهای تهران-کیش و تهران-مشهد که مسافر زیادی هر سال به آنجا می روند بلیط ها به صورت سالانه توسط شرکت های چارتر کننده خریداری می شود.

این مورد می تواند امید شما را برای پیدا کردن [بلیط ارزان هواپیما] در این مسیرها بیشتر کند. باز هم تاکید می کنیم که این مورد شاید در مواقع عید و تابستان کمی جور در نیاد و درست نباشد. هرچه باشد امکان تعیین قیمت ها در دست شرکت چارتر کننده است و این شرکت می تواند هر وقت که خواست و تشخیص داد بلیط ها را گران تر یا ارزان تر کند.

انواع بلیط چارتر

دو نوع چارتر وجود دارد. یکی چارتر کامل یا full charter و دیگری چارتر صندلی یا seat charter .

در چارتر کامل همه صندلی های یک پرواز در یک زمان مشخصی به وسیله شرکت چارتر کننده دربست اجاره می شود. ولی در چارتر صندلی فقط تعدادی از صندلی های پرواز برای چارتر به آژانس های مسافرتی داده می شود.

چارتر صندلی به سه گروه تقسیم می شود:

1- چارتر شناور

2- اجاره صندلی به صورت رفت و برگشت

3- اجاره صندلی های مشخص شده.

برای خرید بلیط چارتر و دسترسی به تمامی قیمت های بلیط چارتر می توانید در سایت دل سفر در بخش مربوطه مقصد و زمان حرکت تان را مشخص کنید و بلیط چارتر مناسب را با توجه به مقصد و هزینه ای که قرار است برای بلیط اختصاص دهید انتخاب و خریداری کنید.

دل سفر راحت ترین روش برای خرید بلیط چارتر و بلیط سیستمی است. شما در دل سفر به تمامی بلیط های چارتر دسترسی دارید و لحظه به لحظه می توانید بلیط ها را کنترل کنید تا به قیمت موردنظر خودتان برسید و درست در آن لحظه اقدام به خرید بلیط چارتر کنید.

کافی است وارد سامانه دل سفر شده و با انتخاب شهر مبدا و مقصد و همینطور با اعمال فیلترهای سایت سریعتر و با امنیت بیشتری به خرید بلیط چارتر ولخواه خود ادقام کنید و یک سفر شیرین و اقتصادی را به همراه خانواده و دوستان تان شروع کنید.

ساعت باز بودن: 19:00–09:00 تماس: 02833330005 آدرس : قزوین، خیابان خیام بین چهار راه عدل و خیام پلاک 219 آدرس این صفحه: https://delsafar.com/تهیه-بلیط-پرواز-خارجی


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.