خرید بلیط هواپیما آسمان

بلیط هواپیما ارزان با دسترسی به تمامی بلیط های موجود در شبکه هوایی

خرید بلیط هواپیما آسمان

بلیط هواپیما ارزان با دسترسی به تمامی بلیط های موجود در شبکه هوایی

خرید بلیط هواپیما کمتر از دو دقیقه

دل سفر یک سایت خرید بلیط هواپیما می باشد که به شما این امکان را می دهد تا بلیط هواپیما (Airfare) را به راحتی و با قیمت خوب تهیه کنید. سایت های زیادی در جهت رزرو وخرید بلیط هواپیما در فضای مجازی راه اندازی شده اند تا بتوانند مشتری های بیشتری را برای خود دست و پا کنند و در ضمن بتوانند خدمات خودشان را سریع تر و به آسان ترین شکل ممکن به مسافران ارائه نمایند.

تهیه بلیط هواپیما این روز ها در همه جای دنیا به صورت اینترنتی در حال انجام هست. مثل این سایت (airline tickets) که مشهور است. مراکز خدماتی و آژانس های مسافرتی در کنار شرکت های هواپیمایی با به کارگیری تکنیک های مدرن فضای کاری خودشان را از حالت سنتی به فضای الکترونیکی تبدیل کرده اند. این کار باعث شده تا دامنه فعالیت های خودشان را گسترش بدهند و از طرفی رضایت مسافرین را برای خرید بلیط هواپیما از طریق اینترنت جلب کنند.  

سایت های معتبر رزرو بلیط هواپیما

همه آژانس ها و شرکت های هواپیمایی سعی می کنند با راه اندازی سایت بلیط هواپیما، خدمات توریستی خود را در زمینه فروش بلیط هواپیما بالا ببرند و با توجه به نیازهای مسافران تنوع بلیط های ارائه شده خودشان را بیشتر کنند. در این بین رقابت های تنگاتنگی نیز در میان این شرکت ها و آژانس ها شکل گرفته که باعث رونق این کسب و کار و ترغیب بیشتر مسافران برای استفاده از خدمات خرید اینترنتی بلیط هواپیما شده است و حتا در مواردی نیز منجر به ارائه [بلیط ارزان] شده اند.

این مراکز نیز روزانه سعی می کنند روش های تازه تری را برای پیشرفت در کارشان و جلب مشتری بیشتر به کار بگیرند.

فروش آنلاین بلیط هواپیما

قابلیت خرید بلیط هواپیما یکی از اصلی ترین خدماتی است که شرکت های هواپیمایی و آژانس های فروش [بلیط خارجی] به صورت اینترنتی به مسافران ارائه می دهند. با این روش مسافران برای خرید بلیط هواپیما راحتی بیشتری خواهند داشت و مجبور به مراجعه حضوری به آژانس های مسافرتی و شرکت های هواپیمایی نخواهند بود و از طرفی نیز این مجموعه ها نیز خواهند توانست خدمات خودشان را با افزایش مسافران تحت پوشش خود توسعه دهند.

خرید بلیط هواپیما از سایت های اینترنتی امکانات زیادی نمی خواهد، فقط کافی است با رایانه، لپ تاپ، تبلت یا موبایل خودتان به اینترنت متصل شوید و با داشتن رمز دوم کارت بانکی اقدام به خرید بلیط هواپیما کنید.

استعلام بلیط هواپیما

خرید بلیط هواپیما از سایت های اینترنتی منجر به صرفه جویی در وقت و هزینه های شما خواهد شد. شما دیگر مجبور نیستید برای خرید بلیط هواپیما به مکان خاصی مراجعه کنید مسیر طولانی را برای رسیدن به آنجا سپری کنید و وقت خودتان را برای خرید یک بلیط هدر بدهید. شما بدون اینکه محدودیت زمانی و مکانی برای خرید بلیط هواپیما داشته باشید در هر کجا که باشید و در هر زمانی که بخواهید می توانید به آسانی از طریق اینترنت اقدام به خرید بلیط هواپیما کنید و پرواز دلخواه خودتان را برای مسافرت تان انتخاب نمایید.

  • در این روش همه مراحل خرید بلیط هواپیما به صورت آنلاین انجام می شود و اگر پرسشی در این مراحل برای شما پیش بیاید می توانید با شماره تلفن های موجود در سایت برای رفع آنها تماس بگیرید. همکاران ما به صورت شبانه روزی آماده پاسخگویی به پرسش های شما درباره مراحل خرید آنلاین بلیط هواپیما هستند.

 

بلیط هواپیما تهران

اگر شما هم برای بلیط هواپیما تهران جستجو می کنید و می خواهید بلیط هواپیما را بخرید را برای سفر خودتان انتخاب کرده اید باید برای سفر با هواپیما آمادگی های لازم را داشته باشید، اولین مورد برای شما این است که بلیط هواپیمای خودتان را از طریق اینترنت خریداری کنید. برای این کار نیاز به مواردی دارید که در زیر آنها را برای شما برای بلیط هواپیما تهرانبیان می کنیم.

  • مدارک لازم برای خرید بلیط هواپیما
  1. اولین موردی که برای خرید بلیط هواپیما نیاز دارید تهیه رمز دوم برای کارت بانکی تان است. فرقی نمی کند که کارت بانکی شما متعلق به کدام باشد همین که آن بانک جزء بانک های عضو شتاب باشد کافی است. اگر تا کنون برای کارت بانکی خودتان رمز دوم تهیه نکرده اید می توانید به یکی از خودپردازهای بانک صادر کننده کارت خودتان مراجعه کنید و از آنجا به آسانی برای کارت بانکی تان رمز دوم تهیه کنید. رمز دوم کارت بانکی بعد از وارد کردن اطلاعات تان برای پرداخت هزینه خرید بلیط هواپیما موردنیازتان خواهد بود.
  2. دومین مورد داشتن یک ایمیل (Email) یا همان پست الکترونیکی معتبر است، شما بعد از خرید بلیط هواپیما تمامی اطلاعات موردنیاز بلیط خریداری شده را در ایمیل تان دریافت خواهید کرد، پس برای اینکه بتوانید این اطلاعات را دریافت کنید باید یک پست الکترونیکی معتبر داشته باشید و آن را در هنگام خرید بلیط هواپیما در قسمت مورد نیاز وارد کنید. این ایمیل فقط برای ارتباط با شما و ارسالمشخصات بلیط خریداری شده توسط شماست. و هیچ کاربرد دیگری ندارد.
  3. در ضمن این ایمیل شما در پیش ما به صورت امانت است و به صورت مخفی خواهد ماند و افراد دیگری قادر به دیدن آن نخواهند بود. اگر شما ایمیلی تا به اکنون ایجاد نکرده اید می توانید از ایمیل دوستان مورد اعتماد یا یکی از اعضای خانواده استفاده کنید و یا اینکه خودتان دست به کار شوید و یک ایمیل اختصاصی برای خودتان در یکی از سامانه های ارائه دهنده ایمیل ایجاد کنید.
  4. بعد از خرید شما، مشخصات بلیط به این ایمیل فرستاده می شود و در ضمن می توانید آخرین خبرهای مربوط به بلیط ها را نیز ایمیل تان مشاهده کنید. همچنین علاوه بر ایمیل، هر زمانی که به حساب کاربری خودتان در سایت نیز مراجعه کنید می توانید بلیط های خریداری شده خودتان را مشاهده کنید.
  • مرحله سوم

سومین مورد برای خرید اینترنتی بلیط هواپیما داشتن پاسپورت برای سفرهای خارجی است. اگر قصد سفر به خارج از کشور را دارید باید نسبت به تهیه پاسپورت تان اقدام کنید. برای خرید بلیط هواپیما پروازهای خارجی باید پاسپورت شما دارای حداقل شش ماه اعتبار باشد. شما در هنگام خرید بلیط هواپیما، شماره و مهلت مانده پاسپورت تان را وارد خواهید کرد. همچنین اسامی مسافران به صورت انگلیسی نیز در هنگان خرید نیاز است که بهتر است طرز نوشتاری این اسامی با آنچه در پاسپورت نوشته شده هماهنگ باشد. برای اینکه در مورد تهیه بلیط پرواز های خارجی بیشتر بدانید مطلب ما را در این باره بخوانید.

مراحل خرید بلیط هواپیما

بعد از اینکه موارد بالا را آماده کردید می توانید به آسانی اقدام به خرید بلیط هواپیما از طریق اینترنت کنید. شما برای خرید وارد سایت ما شوید و بخش مربوط به خرید بلیط هواپیما را پیدا کرده و مراحل خرید را یکی بعد از دیگری انجام دهید. در ابتدا باید مقصد، زمان حرکت و تعداد مسافرات را در بخش تعبیه شده وارد کنید تا فهرستی از تمامی پروازهای موجود برای آن مقصد و آن زمان در مقابل چشم های شما ظاهر شود. لطفا قبل از هر چیز قوانین مربوط به بلیط چارتر را مطالعه کنید.

بلیط اینترنتی

در این مرحله شما با توجه به خواسته خودتان، و قیمت های بلیط های موجود می توانید بلیط دلخواه خودتان را انتخاب کنید و نسبت به خرید آن اقدام نمایید. همچنین در طول انتخاب بلیط هواپیما به تمامی شرایط هواپیما مثل نوع پرواز، اسم شرکت ارائه دهنده بلیط هواپیما، چارتر یا سیستمی بودن بلیط دسترسی خواهید داشت و هر یک از این موارد را می توانید برای رسیدن به گزینه مورد دلخواه تان محدود یا فیلتر کنید تا فقط گزینه هایی در مقابل شما به نمایش در بیاید که به نیاز و خواسته شما نزدیک تر است. با این کار انتخاب شما برای خرید بلیط هواپیما راحت تر خواهد شد.

چک کردن بلیط هواپیما بعد از خرید

شما با محدود کردن گزینه ها می توانید قیمت بلیط ها، بازه زمانی پرواز هواپیما را با نیاز خودتان هماهنگ کنید و آنها را با توجه به مورد دلخواه خودتان دسته بندی نمایید. تمامی این موارد شما را در جهت خریدی مطمئن کمک می کنند. بهتر است به لیست قیمت بلیط هواپیما در سال جدید و لیست قیمت جدید بلیط هواپیما داخلی را بررسی کنید. بعد از اینکه با دقت تمامی بلیط ها را بررسی کردید می توانید بلیط انتخابی خودتان را تیک زده و بر روی گزینه خرید بلیط کلیک کنید تا به مرحله های بعدی خرید بلیط هواپیما وارد شوید.

بعد از این کار شما به قسمتی وارد می شوید که باید اسامی و مشخصات مسافران را با توجه به سن آنها در بخش های مربوطه بنویسید. نام و نام خانوادگی، شماره ملی، تاریخ تولد و شماره پاسپورت برای سفرهای خارجی از جمله مشخصاتی است که به آنها در این بخش نیاز خواهید داشت. در نوشتن هر یک از این اطلاعات دقت به خرج بدهید که امکان تغییر با اطلاح آنها را نخواهید داشت.

پس دادن بلیط هواپیما بعد از خرید

بعد از اینکه از درستی مشخصات وارد کرده مطمئن شدید گزینه تایید اطلاعات را فشار دهید تا به بخش پرداخت الکترونیکی وارد شوید. در این قسمت بعد از وارد کردن شماره کارت و مشخصات مربوط به کارت خرید شما انجام خواهد شد و بلیط انتخابی تان برای شما صادر خواهد شد، شما بلیط صادر شده را می توانید در ایمیل تان مشاهده کنید و یا اینکه وارد حساب کاربری خودتان در سایت ما شوید و در آنجا بلیط خریداری کرده تان را ببینید. بهتر است بعد از صادر شدن بلیط از آن پرینت بگیرید و آن را در پیش خودتان نگهدارید تا زمان سفرتان برسد.

همانگونه که دیدید خرید بلیط هواپیما به آسانی انجام شد و شما بدون اینکه زمانی را هدر بدهید و یا مجبور شوید به مکان خاصی بروید توانستید بلیط دلخواه خودتان را از سایت ما به راحتی خریداری کنید. مسلما این خرید طعم و شیرینی سفرتان را دوچندان و خیال شما را برای شروع یک سفر مفرح و شاد آسوده خواهد کرد. برای اطلاع از مسیر پرواز ها می توانید خیلی راحت در گوگل سرچ کنید. راهنمای شما در این باره Check flight status and plan trips on Google Home خواهد بود. شما می توانید زمان پرواز ها را به راحتی چک کنید و بلیط هواپیما را تهیه کنید.

 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.