خرید بلیط هواپیما آسمان

بلیط هواپیما ارزان با دسترسی به تمامی بلیط های موجود در شبکه هوایی

خرید بلیط هواپیما آسمان

بلیط هواپیما ارزان با دسترسی به تمامی بلیط های موجود در شبکه هوایی

چگونه با کد ملی بلیط هواپیما ماهان و ایران ایر را استعلام کنیم؟

ای اینکه از درستی اعتبار بلیط هواپیما خودتان اطمینان حاصل کنید  استعلام بلیط هواپیما با کد ملی به درد می خورد. باید به سایتی ایرلاینی مراجعه کنید که بلیط خودتان را از آنجا خریداری کرده اید. به سایت خط هوایی موردنظرتان وارد شوید و به بخش سنجش اعتبار بلیط کلیک کنید. در این بخش اطلاعات درخواستی را پر کنید و اینتر را بزنید تا درستی اعتبار بلیط خریداری شما در پیش چشمانتان تایید گردد.

استعلام بلیط هواپیما با کد ملی ماهان

 

  

استعلام بلیط هواپیمایی ماهان

اگر شما هنوز به خرید اینترنتی  بلیط هواپیما باور ندارید و فکر می کنید که این روش چندان هم مناسب شما نیز نیست و هر کاری می کنید نمی توانید به اطمینان خاطر برای خرید اینترنتی بلیط هواپیما برسید.

هر لحظه ای از خرید اینترنتی نگران هستید و نسبت به خرید از شرکت های هواپیمایی و یا آژانس های مسافرتی شک دارید، ما به شما پیشنهاد می کنیم قبل از اقدام به خرید، استعلام بلیط هواپیما با کد ملی را به وسیله سایت خطوط هوایی که بلیط به آنجا تعلق دارد را امتحان کنید.

 

برای استعلام بلیط هواپیمایی ماهان فقط کافی است به سایت هواپیمایی ماهان مراجعه کنید.

بر روی گزینه نارنجی رنگ وضعیت بلیت کلیک کنید تا به صفحه مربوط به استعلم بلیط خریداری شده از هواپیمایی ماهان هدایت شوید.

بعد تنها کاری که باید بکنید پر کردن دو باکس خالی است که یکی مربوط به شماره رزرو PNR و دیگری مربوط به نام و نام خانوادگی شماست.

البته نام و نام خانوادگی خودتان را باید به صورت انگلیسی در محل مربوطه تایپ کنید.

بعد از نوشتن دو مورد بالایی می توانید بر روی گزینه جستجو کلیک کنید و استعلام بلیط هواپیمایی ماهان را دریافت کنید.

 

استعلام بلیط هواپیما ایران ایر

معمولا برای ایرلاین های با اعتبار مانند هواپیمایی ایران ایر، ماهان، آسمان، کاسپین، تابان و چند ایرلاین دیگر امکان استعلام بلیط هواپیما با کد ملی از سایتسازمان هواپیمایی کشور وجود دارد. شما با مراجعه به سایت دل سفر و بخش مربوطه می توانید خطوط هوایی موردنظرتان را انتخاب کرده و درباره اعتبار هر یک از آنها اعتبار سنجی بلیط انجام دهید.

به عنوان نمونه در صورتی که بلیط هواپیما را از ایرلاین ایران ایر خریداری کرده اید، برای استعلام بلیط هواپیما با کد ملی به سایت ایران ایر (هما) بروید و در صفحه نخست آن گزینه آبی رنگ «استعلام بلیت» را از منوی خدمات انتخاب کنید.

  • بعد از مدتی وارد صفحه ای استعلام بلیت  می شوید که در این صفحه می توانید از دو روش یکی کد ملی و یکی کد واچر و رزرو بلیط هواپیما درستی اطلاعات و اعتبار بلیط صادر شده برای خودتان را کنترل کنید.
  • فرقی ندارد کدام روش را برای استعلام انتخاب کنید در هر دو حالت استعلام بلیط خریداری شده شما از ایرلاین ایران ایر نمایش داده خواهد شد.
  • پس کد رزرو و نام و نام خانوادگی مسافر را وارد کنید.

یا شماره ۱۳ رقمی بلیت یا همان واچر بلیط را به همراه نام و نام خانوادگی مسافر در محل های تعیین شده تایپ کنید.

توجه کنید که نام و نام خانوادگی مسافر را در هر دو روش باید به صورت انگلیسی در بخش مربوطه بنویسید.

 

استعلام بلیط هواپیما با کد ملی برای پروازهای چارتر

همانگونه که می دانید برای استعلام بلیط های سیستمی شما هیچ مشکلی ندارید و هر لحظه ای که بخواهید می توانید وارد سایت ایرلاین صادر کننده بلیط شوید و اعتبار بلیط را بسنجید. ولی برای بلیط های چارتر، در صورتی که شما بلیط چارتر خریداری کرده باشید، این امکان وجود ندارد.

علت آن هم این است که فهرست مسافران در بلیط چارتر از دو ساعت مانده به پرواز به وسیله شرکت چارتر کننده به شرکت هواپیمایی فرستاده می شود و دیگر شما قادر نیستید تا زمانی که این فهرست فرستاده شده از درستی بلیط استعلام بگیرید.

ولی باز هم جای نگرانی نیست. اگر هر گونه مشکلی پیش بیاید و نام شما در بین مسافران و میان بلیط خارجی نباشد، می توانید از گارانتی اعتبار چارتر کننده استفاده کنید.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.